Festningen Tannklinikk & Enodotisenter

Henvisning til våre spesialister

• Endodontister: Lene Rikvold, Kima Karimiha, Lars M. Døving.
  • Lege og tannlege, Mats Døving
  • Kjevekirurg og lege: Lars Peter Sand, Steven Anandan
  • Protetikker: Cathrine Karlsen, Bjørn Einar Dahl
  • Radiolog: Ulf Riis
  • Tannpleier: Britt Gregers, Farah El-Mahjoubi

Henvisningsavtale:

Som henviser til FT er du sikret å få akutthjelp samme eller neste dag til dine pasienter. Når på dagen du kontakter oss er viktig. Vi vil etter dette ivareta din pasient helt til behandlingen er ferdig og raskt sørge for at epikrisen blir sendt deg. Dersom vi anser det nødvendig vil vi ha løpende kontakt med deg under behandlingen via telefon, mail eller epikrise.

Hva kan vi gjøre for deg:

• Endodontistene kan hjelpe deg med primær endodontisk behandling, revisjonsbehandling, endokirurgisk behandling. smerteutredning.Indre stifter og konuser.
  • Kirurgene kan hjelpe deg med alt fra enkel til komplisert oral kirurgi, ekstraksjoner, implantatkirurgi, biopsi, apisektomi, smerteutredning. Utredning og behandling av infeksjoner. Utredning og behandling av hodepine med Botox.
  • Protetikker kan lage proteser. Kroner og broer, implantatforankrede kroner og broer. Ulike kombinasjonsarbeider.
  • Radiologen står som ansvarlig for opptak av OPG og CBCT, samt beskriver opptakene.

Ta kontakt for avtale for din klinikk. Vi kan sette opp en avtale på kort tid.

Vår adresse: Nedre Vollgate 1, 0158 Oslo
Telefon22 91 02 90